Całkowicie nowy Ford Ranger został poddany bezlitosnym testom w najbardziej nieprzyjaznych warunkach, w ekstremalnych temperaturach, w najtrudniejszym terenie na Ziemi. Jest gotów na najcięższe wyzwania, jakie przed nim postawisz!
Nowa linia silników wysokoprężnych Duratorq sprawia, że najnowszy Ford Ranger jest mocny jak nigdy dotąd. Możesz nim przewozić ładunek do 1,336 kg i ciągnąć przyczepę o maksymalnym ciężarze 3,350 kg. Przy swojej olbrzymiej mocy zużywa mniej paliwa i spełnia europejskie normy dotyczące emisji spalin Euro Stage V.
Stylistyka modelu
Wzornictwo podkreślające moc, linia nadwozia zwiększająca oszczędność paliwa
Nowy Ford Ranger ma odważny, opływowy kształt i robi niesamowite wrażenie na drodze - jego wygląd nie tylko świadczy o dynamiczności, ale również przyczynia się do większej oszczędności paliwa i wyższej wydajności.

Nowy Ford Ranger może się poszczycić opływowym i nowoczesnym kształtem nadwozia, stworzonym z myślą o ciężkiej pracy. Aerodynamiczny przód zwiększa ekonomiczność, natomiast uniesiona linia boczna zapewnia lepszą ochronę pasażerów.

Bardziej opływowy kształt przodu auta pomaga zwiększyć aerodynamiczność pojazdu, poprawiając przy tym jego ekonomiczność i wydajność.

Podwyższenie linii bocznej oznacza nie tylko znakomitą ochronę osób znajdujących się w kabinie, ale także wizualnie podkreśla masywny wygląd Rangera.
Wnętrze modelu

Podwyższona pozycja za kierownicą gwarantuje lepszą widoczność i poczucie większej przestrzeni w kabinie.

Aby zapewnić odpowiedni komfort, nowoczesne wnętrze Forda Ranger wyposażyliśmy w wysokiej jakości materiały, regulowane przednie fotele oraz największą w klasie przestrzeń na nogi. Teraz jadąc na spotkanie biznesowe, teren budowy czy plażę, zawsze będziesz czuć się tak wygodnie, jak w samochodzie osobowym.

Regulowane przednie fotele zapewniają większy komfort jazdy nowym Fordem Ranger. Szeroki zakres regulacji pozwala uzyskać wygodną pozycję siedzącą. Ustawić można nawet wsparcie odcinka lędźwiowego czy podgrzewanie fotela.
Komfort modelu

Gdy czujniki wykryją mniejsze natężenie światła dziennego, automatyczne reflektory samoczynnie włączą się.

Nowy Ranger XL ma w standardzie montowane 16-calowe stalowe felgi, a wersja XLT może pochwalić się alufelgami.
Większe opony oznaczają znakomitą przyczepność bez względu na to, jak zdradliwe jest podłoże. Daje to kierowcy większą pewność siebie i lepszą kontrolę nad pojazdem.
Galeria
Katalog